Praca w trakcie

16:02 Unknown 10 Comments

Hej!
Wyszło jak zwykle: wielki zapał do pisania bloga, kilka w miarę systematycznych postów i cisza. To u mnie standard. Nic jednak dziwnego, ponieważ bardzo dużo ostatnio rysowałam i tak się sama przed sobą tłumaczę. :) Jednak na szczęście zapał zrobił wielki powrót i myślę, że znów pojawi się kilka postów.. ;)

Poniżej przedstawiam jedną z nowszych prac w kilku etapach tworzenia.

Rysunek zajął około 10 godzin pracy i rysowałam go ołówkiem oraz czarną suchą pastelą.

Włosy prawie całe wykonałam czarną pastelą, jednak dla chętnych polecam post o rysowaniu ciemnych włosów miękkim ołówkiem. Post dostępny pod adresem: http://violadrawings.blogspot.com/2013/10/tutorial-ciemne-dugie-wosy.html

Hej! Wyszło jak zwykle: wielki zapał do pisania bloga, kilka w miarę systematycznych postów i cisza. To u mnie standard. Nic jednak dziwneg...

10 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w Twoich rysunkach! Cieszę się, że pojawił się nowy post. Czekam na następne! :)
    PS. Dziękuję za mily komentarz.
    elgatoesnegro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, miło jest widzieć, że ktoś mnie w ogóle czyta ;D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bałam się,że już nie piszesz tu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh jestem trochę nieporządna jeśli chodzi o blogowanie, zdecydowanie dużo więcej dzieje się na mojej facebookowej stronie. Nie mniej jednak będę tu pisać i cieszę się, że na mnie czekasz. :) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  4. Violu kochana, jak zwykle rysunek jest wprost niesamowity! :)
    Jestem pod wrażeniem że wysiedziałaś 10 godzin, rysując ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie siedziałam 10h ciągle rysując, to suma godzin rozłożona na 2 dni :D

      Usuń
  5. Jeejku, niezwykły rysunek <3
    Mam pytanie, jak cieniujesz twarz? Też rozmazując, czy inaczej? Mogłabyś dać o tym jakiś poradnik? Bo zawsze mam z tym ogromny problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Twarz rysuję bardzo różnie, również rozmazuję i mogę zrobić o tym oczywiście poradnik. :) Chodzi o sam sposób cieniowania? :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne, takie realistyczne...
    zerknij też na www.wolnasztuka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Jak ja próbuję zaakcentować kości policzkowe to z twarzy wychodzi postać w podeszłym wieku. Tobie wychodzi to idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń